Ați auzit probabil istoriile în care după reparația capitală sau parțială a motorului, meșterii “profesioniști”  rămân cu o groază de piulițe în plus? Aflați că se întâmplă și la uzinele oficiale.

Ei bine de această dată este povestea unui proprietar de Mitsubishi Lancer Evolution MR din 2006. După ce a parcurs o distanță de 64.000 mile (102.000 km), motorul de 2.0 litri, turbo-aspirat, a început să scoată niște sunete destul de ciudate.

Luându-și inima-n dinți, proprietarul sedanului sport, a scos capacul chiulasei și cât de mare i-a fost uimirea când a gasit o cheie tubulară. Mai ales că, după spusele lui, nu a adus nici un fel de modificări la motor.

Tubulara în cauză avea inscripția companiei producătoare, “Nagahori Heavy Industires”. Pe urme fierbinți, tânărul pe nume Chris, a contactat compania în cauză, care a și confirmat faptul că uzina Mitsubishi folosește anume sculele lor!

Apelând la dealerul oficial Mitsubishi, proprietarul a primit un răspuns precum că, compania va achita despăgubiri doar dacă tubulara a deteriorat careva elemente în motor, iar pentru a afla acest lucru este nevoie de o diagnostică pe care trebuie să o achite tot el!

La întrebarea cum a ajuns tubulara acolo, oficialii Mitsubishi au evitat să-i răspundă…

Calitate japoneză?

NICIUN COMENTARIU