Mercedes-Benz S-Class în caroseria W126 a devenit de-a lungul anilor un automobil legendar și un etalon al limuzinelor. În zilele noastre rar întâlnim exemplare care s-au păstrat într-o stare bună, totuși sistematic aflăm despre unele unități care arată de parcă au ieșit recent de pe banda rulantă.

Mașina despre care vă vom povesti astăzi face parte anume din acele exemplare care au fost rulate pe cât se poate de puțin dar îngrijite cu mare atenție pe parcursul anilor.

Poate că ar fi un subiect deseori dezbătut, însă noi cei care vedem într-un automobil ceva mai mult decât doar un transport care se deplasează din punctul A în punctul B, pur și simplu nu putem să nu le oferim atenția și să le admirăm.

În mod clar, automobilele construite în anii ’70 , demonstrează calitatea indubitabilă și excelența inginerilor care au proiectat și construit aceste automobile. Vine să ne demonstreze încă odată acest lucru, un Mercedes-Benz W126.

În luna octombrie a anului 1981, un canadian pe nume Sam Mavani a comandat de la dealer-ul constructorului german, un Mercedes-Benz W126 300SD de o culoare rară – Champagne Metallic. Mașina l-a costat aproape 46 de mii de dolari canadieni și a fost livrată către client deabia în vara anului 1982, deoarece componentele erau selectate individual. Canadianul a călătorit cu mașina destul de puțin, în timp de 35 de ani kilometrajul total a fost mai mic de 2 mii de kilometri. După, mașina s-a mutat la actualul proprietar, în California, care, de asemenea, a rulat-o foarte rar, adăugând la bord doar 500 de kilometri.

Sam Mavani era un stăpân foarte grijuliu. Chiar dacă acest Mercedes a stat în majoritatea timpului nemișcat în garaj, Sam efectua în mod regulat inspecția tehnică a mașinii. Ba mai mult! Canadianul fixa într-un jurnal orice intervenție efectuată, de la îngrijirea anvelopelor și încărcarea bateriei până la înlocuirea periodică a uleiului. Rezultatele vorbesc de la sine. Pielea naturală din salon, cu care sunt taițate scaunele cu încălzire, chiar și acum își păstrează mirosul. Datorită calității înalte a metalului, mașina pare să fi ieșit chiar ieri din uzină. Toate locurile de sudură din fabrică sunt lubrifiate, pentru a nu permite ruginii să-și facă prezența. Sistemul stereo „Premium” instalat în acest S-Class și acum oferă un sunet excelent.

Mașina arată ca noă, iar pentru a vă convinge de acest lucru și să o admirați, vă invităm să priviți imaginile atașate!

NICIUN COMENTARIU