Se spune că modelele BMW îți dau senzații tari și adrenalină la maxim atunci când vrei viteză și condus agresiv. La fel, majoritatea proprietarilor acestor mașini se plâng și pe deservirea costisitoare a vehiculelor germane, iar alții care au un model mai vechi strigă cu disperare că stau doar prin service-uri.

Desigur ne dăm seama de ce se întâmplă acest lucru. Așa cum e și în cazul altor mașini premium, deservirea și prețurile costă suficient de mult, iar majoritatea celor ce le cumpără vor doar să se laude cu un BMW, fără și a investi ceva în ele. După o perioadă de viață în care sunt forțate la maxim dar fără să vadă reparații calitative, kilometrii sunt dați în urmă iar mașinele vândute.

Următorul care le cumpără își pune mâinile în cap după ce află peste câteva sute de kilometri rulați, câte probleme are automobilul său!

Acesta probabil este și cazul unui român care vinde un BMW X5 produs în 2008. În anunțul de vânzare, bărbatul a indicat cert: ” Vând /Schimb COTEȚ „Pe Bune” ”. În textul avizului, acesta descrie cu lux de amănunte toate peripețiile prin care a trecut cu SUV-ul german. Într-o cronologie desfășurată se enumeră când au avut loc defecțiunile, care au fost acestea și cât l-a costat reparația!

NICIUN COMENTARIU