De ce nu? Ai cai putere, ai tracțiune integrală, ai garda la sol un pic mai mare și protecții anti-noroi. Este exact minimul necesar în 2019 pentru a fi considerat SUV.

De când au apărut crossovere chiar și în gama de compacte, astăzi deja orice SUV este considerat adevărat off-roader, iar cele mai veritabile mașini de teren clasice, sunt deja prea arhaice pentru cumpărătorul de rând. În aceste condiții, un supercar pe lift kit și cu pachet de drumuri rele poate fi considerat un adevărat SUV.

Și cu ce să faci concurență unui Urus dacă nu tot cu un Lamborghini? Mai ales dacă nu ai bani de cel mai rapid SUV de pe planetă? Îți iei, un Gallardo, cu tracțiune integrală, ridici caroseria ceva mai mult de la pământ și instalezi niște protecții de noroi pe aripi, pentru a finaliza imaginea de mașină de teren.

Luminile adiționale sunt un must-have pentru orice off-roader care se respectă, iar roata de rezervă urcată pe capota motorului, în spate, îți conferă și mai multă siguranță atunci când ai chef de aventuri.

Plus la toate, ai 500 de cai putere storși dintr-un motor aspirat natural. Și toate astea la un preț de 115.000 de euro.

Mașina se găsește în Olanda, iar dacă vă interesează cumva, iată un număr de telefon 0031-616433675.

NICIUN COMENTARIU