Cel mai popular producător de automobile la moment, compania Tesla, se pare că trece prin cea mai grea perioadă decând a fost fondată. Aceasta întâlneşte o mulţime de probleme în procesul de asamblare a noului Model 3, iar planul de producere a 20.000 de automobile pe lună este amânat din nou, de data aceasta pentru luna martie a anului 2018.

Situaţia se agravează şi din cauza angajaţilor care se plâng pe condiţiile de muncă. Recent, nouă angajaţi, unii dintre care deja au părăsit componenţa companiei, au declarat pentru agenţia Reuters că problemele de asamblare nu sunt deloc o noutate în cadrul companiei, iar 90% din maşinile Tesla Model X şi Model S, au ieşit de pe linia de asamblare cu un rând de defecţiuni tehnice.

Un fost angajat care era răspunzător de controlul calităţii declară că defectele includ uşi care nu se închid, material necalitativ al tapiţeriei şi scurgeri de apă. Ba mai mult, angajaţii susţin că, conform politicii brand-ului Tesla orice automobil trebuie să înainteze pe linia de producţie chiar dacă îi lipsesc elemente importante cum ar fi amortizatoarele sau parbrizul, acestea fiind instalate mai târziu.

Cei de la Tesla au însă o altă explicaţie. „Obiectivul nostru este să producem maşini perfecte pentru fiecare client. Prin urmare, analizăm fiecare vehicul chiar şi pentru cea mai mică modificare. Cei mai mulţi clienţi nu ar observa munca de post-producţie, însă nouă ne pasă şi de cele mai mici detalii”, a declarat un oficial al producătorului american de vehicule.

Deşi fiecare producător întâlneşte probleme şi defecţiuni la automobilele ieşite de pe banda rulantă, totuşi acestea nu prezintă un astfel de procentaj enorm. Drept comparaţie ar putea fi servit exemplul gigantului Toyota, rata de defecte pe banda de asamblare a acestuia este de circa 10%, cifră care practic niciodată nu este întâlnită la producătorii premium.

NICIUN COMENTARIU