Cei de la Audi nu au venit fătă surprize la Salonul Auto de la Los Angeles. Stand-ul nemților este plin de oaspeți în această săptămână, grație pezentării noului e-tron Sportback!

SUV-ul preia în mare parte designul fratelui său, dar oferă totodată un plafon plonjat specific coupe-urilor. Noul model va fi oferit clienților în 13 nuanțe de culoare pentru caroserie, printre care una exclusiv pregătită pentru e-tron Sportback, numită Plasma Blue.

Audi e-tron Sportback este la fel disponibil opțional cu camere video în loc de oglinzi laterale, unde imaginile din exterior sunt afișate pe două display-uri instalate pe portiere.

Punctul forte de la exterior este reprezentat de blocurile optice noi LED Digital Matrix, care sunt în premieră oferite ăe un model de serie! Audi a împrumutat tehnologia Digital Micromirror Device (DMD) disponibilă în prezent la proiectoarele video și a echipat farurile cu un chip care conține un milion de microoglinzi. Fiecare microoglindă în parte măsoară doar câteva sutimi de milimetru și are abilitatea de a se înclina de 5.000 de ori pe secundă. Impresionant!

Astfel, farurile lui e-tron Sportback sunt capabile să lumineze rapid porțiuni specifice ale drumului pe care se deplasează sau, dacă este nevoie, de a lumina zone din afara drumului. Acest lucru contribuie inclusiv la o siguranță mai mare pentru pietoni, întrucât șoferul îi poate observa mai rapid în cazul în care sunt în imediata apropiere a unui drum slab iluminat.

La capitolul interior, Audi a pregătit instrumentarul digital de bord Virtual Cockpit de 12.3 inch disponibil în varianta standard, iar sistemul MMI include acum două display-uri: primul de 12.1 inch pentru controlul funcțiilor automobilului, sistemului de infotainment sau a navigației și un ecran de 8.6 inch poziționat mai jos care oferă în special control pentru setările sistemului de climă.

Așa cum era de așteptat, Audi e-tron Sportback preia integral partea tehnică de la e-tron și include două motoare electrice, câte unul pe fiecare axă, pentru a oferi o tracțiune integrală. Cele două motoare oferă standard 360 de cai putere și un cuplu de 561 Nm pentru o accelerație de la 0-100 km/h în 6.6 secunde.

Plus la asta, prin comutarea selectorului din modul D în modul S, sistemul electric intră în modul „Boost” și oferă 408 CP și 664 Nm pentru maxim 10 secunde. Astfel, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 5.5 secunde, iar viteza maximă este de 200 km/h.

Bateria Li-Ion este de asemenea împrumutată de la e-tron și are o capacitate de 95 kWh, însă autonomia oficială este de 446 de kilometri conform standardului WLTP, cu circa 46 de kilometri mai mare decât în cazul lui e-tron. lucru explicat prin forma aerodinamică mai bună, care a permis un plus de circa 10 km de autonomie.

Audi e-tron Sportback va fi produs la uzina de la Bruxelles și va fi disponibil pe piața europeană începând din primăvara anului 2020. În Europa, SUV-ul coupe se va oferi în două versiuni, iar varianta de bază va costa de la 71.000 de euro pe piața din Germania.

NICIUN COMENTARIU