Precum se cunoaște, cele mai scumpe și luxoase variante a limuzinei Mercedes S-Class, sunt atribuite sub-brand-ului celebru Maybach. Se pare că, cei de la Audi au decis să preia această experiență și să reînvie vechiul său brand Horch, care poartă numele fondatorului companiei Audi, August Horch.

În anul 1910, din cauza unui conflict financiar cu acționarii proprii companii August Horch Automobilwerke, domnul Horch a fost nevoit să renunțe la fotoliul său și să părăsească compania. Paradoxal, însă odată cu plecarea sa, August și-a pierdut dreptul de a folosi numele său în calitate de marcă comercială. Atunci, omul de afaceri a decis să-și traducă numele din germană în latină și astfel a apărut compania Audi, care la fel ca și cuvântul Horch, în traducere înseamnă ”ascultă”.

Brandul Horch a activat începând cu anul 1904 până în 1942, unindu-se în anul 1932 cu Audi, DKW și Wanderer și formând concernul Auto Union, logo-ul căruia au stat celebrele patru inele. Necătând la faptul că marca Horch în anii 1930 producea vehicule prestigioase de lux, compania a început să aibă mari dificultăți după ce Auto Union a trecut în proprietatea Daimler-Benz. Într-un final a fost luată decizia de a închide compania Horch, care între timp devenise nerentabilă.

Recent, surse din anturajul Volkswagen Group, au declarat că administrația concernului a luat decizia de a reînvia marca Horch. Aceasta va produce ca și altă dată modele exclusive de lux, iar primul model care urmează să poarte logo-ul Horch, ar fi limuzina Audi A8. Noile modele ale sub-brand-ului vor fi echipate cu cele mai potente motoare și interior care va redefini luxul în plină măsură. Se zvonește că noul vehicul va fi prezentat odată cu debutul lui Audi A8 facelift.

NICIUN COMENTARIU