Specialiștii din cadrul companiei BMW caută o strategie nouă prin care să crească vânzările modelelor de performanță reunite sub brandul M, chiar dacă acestea oferă marje de profit mai mari comparativ cu modelele obișnuite ale constructorului german.

Una dintre opțiunile care în acest moment sunt analizate de bavarezi este lansarea unor modele de performanță sub brandul M, care nu reprezintă o versiune mai puternică a unui model deja existent și care nu au încă un predecesor în gamă.

Investigăm variante M care ar putea fi de sine stătătoare, care nu au un predecesor. Trebuie să se potrivească caracterului nostru, să fie o combinație de precizie, agilitate și lux. Și nu copiem pe nimeni, facem totul în modul nostru„, a declarat Markus Flasch, șeful diviziei M din cadrul BMW, în timpul unui interviu acordat publicației australiene Car Sales.

O astfel de strategie ar fi asemănătoare cu cea pe care a adoptat-o rivalul Mercedes-Benz, care lansează numeroase modele de performanță sub brandul Mercedes-AMG.

Sursa citată susține că a intrat în posesia unor informații potrivit cărora un astfel de model M ar putea chiar să aibă un sistem de propulsie electric, însă oficialul BMW a refuzat să comenteze aceste speculații. Pe de altă parte, Flasch a adăugat că un astfel de model nu trebuie neapărat să fie și cel mai scump din gama BMW M.

O primă idee despre planurile BMW în această direcție am putea afla în perioada 25-27 iunie, atunci când constructorul german va lansa conceptul Vision M Next, cel care probabil va anticipa viitorul modelelor dezvoltate în gama M.

NICIUN COMENTARIU