Grupul Fiat-Chrysler a renunțat la brandul Lancia de câțiva ani și în ciuda faptului că italienii s-au concentrat exclusiv pe piața patriei mamă, o duc destul de bine.

În 2019 se fac 50 de ani de când brandul Lancia a fost cumpărat de Fiat, dar grupul italian nu a programat vreo sărbătoare pentru a marca acest moment. Mai ales că au avut și o încercare eșuată de resuscitare a brandului, urmată de un o ieșire din grupul FCA.

Astzăi, producția Lancia este accesibilă doar italienilor și chiar dacă au un singur model în toată gama, compacta Ypsilon, aflat în producție de opt ani, au reușit totuși să vândă mai multe mașini decât Alfa Romeo în toată Europa. În primile 9 luni ale anului 2019, Lancia a găsit cumpărători pentru 45.783 de automobile.

Pentru o comparație, Alfa Romeo prezentă pe tot continentul european, a vândut numai 39.114 de automobile.

Italienii nu se pierd cu firea, dincontră și-au propus să aducă pe piață și o versiune mild-hybrid a lui Ypsilon, ceea ce îi va ajuta să rămână în atenția clienților pentru următorii ani.

NICIUN COMENTARIU