Câţi ar avea curaj să conducă astăzi un ZAZ? Sunt sigur, puţini, îndeosebi în condiţiile traficului din capitală. Însă şi mai puţini s-ar încumeta nu doar să conducă, ci să cumpere propriul ZAZ pe care să îl transforme într-o…decapotabilă!

Bine că nu suntem toţi la fel, iar astfel, încă există tineri/tuneri în ţară care au un scop şi îl pot atinge indiferent de obstacole. Cazul de faţă, un automobil produs în anii 1979 – 1994, care niciodată nu a fost echipat cu un motor mai mare de 1.2 litri şi mai mult de atât nu au existat versiuni cabrio. Ce avem în poze însă este un ZAZ la care puteau doar visa autorii acestui proiect de atunci.

Din descrierea anunţului aflăm că motorul în V, cu un volum de 1.2 litri a fost înlocuit cu unul mai puternic de 1.6 litri. „Maşina e super”, scrie proprietarul, din ce punct de vedere nu ştim, dar putem să ghicim reflectând asupra pozelor. Interior renovat, caroserie modificată, revopsită, spoilere faţă/spate de plastic şi încă multe alte modificări.

ZAZ-ul 968M, cabrio astăzi, este de vânzare şi costă nici mai mult nici mai puţin de 7.000 de euro. Însă la pachet acesta vine cu o altă maşină, Mazda, cu numere de înmatriculare străine!

Iată şi descrierea originală din anunţ: „mashina e super.motor skimbat 1,6 .accept shi scimb.propunerele lastile pe sait.cadou mazda in stare buna cu toate actele in ordine.”

4b8a13d790852a0b38027666d079d61b 4f3802fb6b2dd090fc87b8c759c50820 9b7c9cbf2f74031328e07f1403e4b649 23b8c4efa97ae70378bdd491a49e7b80 28b194de54ba8079cba6680de5bab057 dcf9b3f083b55d06eac3705173e2623c

NICIUN COMENTARIU