Foarte popular la începutul anilor 2000, filmul Gone in 60 Seconds a dat naștere unei culturi aparte, iar odată cu ea, a renăscut Ford-ul Mustang din anii 67.

Proiectat de Chip Foose și pilotat de Nicolas Cage, Mustang-ul botezat Eleanor a devenit în sinea lui un nou obiect de cult, aparte de tot ce înseamnă pasiunea pentru Ford Mustang. Au urmat o mulțime de proiecte similare, clone, mai bune sau mai puțin bune, dar care aveau la bază aceeași mașină, același design și stil.

Cinema Vehicle Services a construit în total 11 astfel de mașini, după creația lui Chip Foose și dacă unele din ele au fost distruse în timpul filmărilor, ori s-au pierdut cu timpul, iată că un exemplar numit ”Dream Car” s-a păstrat până astăzi, 20 ani mai târziu.

Dream Car a fost numit pentru că a participat mai mult la scenele cu filmări interior și exterior, dar și în scena de urmărire, lângă Los Angeles River.

Schițele de design aparțin lui Steve Stanford, însă Chip Foose a fost omul care să îi dea retușul final. Mustang-ul Eleanor a fost modificat la exterior pentru a semăna cu versiunea GT500, iar pe la interior au apărut și câteva elemente din lumea curselor, schimbătorul de viteze Hurst cu butonul Go Baby Go, turometrul aftermarket Auto Meter, pedalier din aluminiu și volanul din lemn.

Sub capotă este instalat un V8 de 5.8 litri, despre care se știe la fel că a primit careva îmbunătățiri, chiulasa de aluminiu, un nou ax cu came, admisie Edelbrock Performer, sistem de aprindere MSD și evacuare semnată de Magnaflow.

Cutia de viteze manuală are cinci trepte, cupola de aluminiu de la Quicktime și este urmată de cardanul Wenco, care transmite puterea către diferențialul Positraction.

Suspensia stoc a fost înlocuită cu una preparată de Total Control Productions, iar sistemul de frânare și direcție asistată hidraulic vine de la Wilwood. Până și sistemul de injecție cu azot este real și a fost setat să livreze între 100 și 125 de cai putere la apăsarea butonului.

Și pentru că trebuie să arate bine în ochii clientului, Cinema Vehicle Services i-a făcut și o recondiționare recentă. De atunci a parcurs numai 145 de kilometri.

Despre preț se știu mai puține, sau mai exact nimic, deocamdată. Mașina urmează a fi vândută în cadrul unei licitații.

NICIUN COMENTARIU