Pentru prima dată, Audi anunţă un model cu tentă sport şi cu tracţiune spate. Maşina poartă denumirea de R8 V10 RWS. Cele 999 de exemplare, în ediţie limitată, urmează a fi asamblate manual la uzina Böllinger Höfe, în varianta Coupe şi Spyder (decapotabilă).

Decizia de a renunţa la tracţiunea integrală a economisit 40-50 kg din masa totală, care acum cântăreşte 1509 kg la coupe şi 1690 la roadster. Sportiva se laudă cu noi setări individuale ale suspensiei şi direcţiei care uşurează controlul maşinii în derapaje.

R8-ul utilizează serviciile aceluiaşi propulsor V10 cu capacitatea cilndrică de 5.2 litri, care dezvoltă 540 CP şi 540 Nm. Motorul este cuplat la cutia cu şapte trepte S tronic. Versiunea Coupe accelerează de la 0-100 km/h în 3.7 secunde, iar Spyder-ul are nevoie de 3.8 secunde.

La capitolul exterior R8 V10 RWS se evidenţiază prin grila radiatorului şi prizele de aer vopsite în negru mat şi o serie de dungi roşii care traversează caroseria cap-coadă. La interior sunt instalate scaune sport, iar opţional se pot procura scaune de tip scoică.

NICIUN COMENTARIU