Pe o stradă din Londra a fost instalat recent un aparat de vending cu totul și cu totul neobișnuit! Acesta propune clienților să procure un Renault ZOE la fel de ușor și rapid precum ai cumpăra o sticlă cu apă!

Ideea principală este de a simplifica cumpărarea unui automobil și a scuti potențialii clienți de a face drumuri spre dealer sau să negocieze prețul cu managerii de vânzări. Costul cu care se vinde automobilul din aparatul de vending este unul final și nu oferă opțiuni contra unor plăți suplimentare din partea viitorului proprietar.

Recent, în Marea Britanie a fost efectuat un sondaj în care majoritatea participanților au spus că, în procesul de cumpărare a mașinii cel mai deranjant lucru este anume lipsa unui preț final bine definit. După un dialog cu un manager al reprezentanței, costul modelului crește destul de semnificativ prin adăugarea unui șir de opțiuni, multe dintre care nu sunt de folos clienților.

Potrivit cumpărătorilor, dacă mașinile ar fi vândute online, prețurile ar deveni mai transparente și mai consecvente, aceștia ar putea să exploreze toate opțiunile disponibile și, odată cu adăugarea fiecăreia, să vadă imediat cum se schimbă costul final a mașinii.

NICIUN COMENTARIU