A doua jumătate a anului 2019 a început cu o evoluție suprinzatoare la capitolul vânzări pentru Mercedes-Benz. După ce în primele șase luni a raportat o scădere cu 4.6%, constructorul german a anunțat că vânzările pentru luna iulie au crescut cu 12%, la aproape 189.000 de unități.

De altfel, aceasta a devenit cea mai bună lună iulie din istoria producătorului din Stuttgart, iar principala explicație este creșterea puternică a vânzărilor din Europa și China, în special creșterea de modele compacte cu circa 30%.

Între timp, BMW a raportat puțin peste 157.000 de unități în luna iulie, în creștere cu 1.6% comparativ cu iulie 2018. Cel mai dinamic segment pentru BMW este reprezentat de SUV-uri, în contextul în care vânzările modelelor din gama M au crescut cu aproape 30%.

În schimb, Audi continuă să aibă o evoluție negativă în acest an. Constructorul de la Ingolstadt a înregistrat vânzări de 155.000 de unități, în scădere cu circa 6.1% comparativ cu perioada similară a anului 2018. Cu toate acestea, oficialii mărcii susțin că producătorul este pe drumul cel bun pentru a înregistra o creștere în a doua jumătate a anului.

La nivelul primelor șapte luni ale anului, Mercedes-Benz rămâne în continuare lider detașat cu peste 1.32 milioane de unități, în scădere cu 2.4% comparativ cu perioada similară a anului trecut. În schimb, BMW a inregitrat o creștere de 1.6% în acest articol, la 1.23 milioane de unități. Între timp, cu 1.06 milioane de unități, Audi ocupă locul trei în urma unei scăderi cu 4.8%.

NICIUN COMENTARIU