În cadrul Salonului Auto de la Geneva care s-a desfășurat la începutul lunii martie, producătorul Mercedes-Benz a prezentat versiunea electrică de pre-serie a monovolumului V-Class.

Acum, la aproape jumătate de an de la eveniment, inginerii germani ai constructorului au finalizat dezvoltarea modelului, astfel că producătorul a prezentat versiunea de serie a monovolumului, cu doar câteva zile înainte de Salonul Auto de la Frankfurt

Așa cum se presupunea, versiunea de serie păstrează designul variantei de pre-serie, dar și cel al lui V-Class facelift, iar același lucru este valabil și în cazul interiorului. Astfel, noul EQV este disponibil cu sistemul de infotainment MBUX, dar care folosește un display cu diagonala de 10 inch, comparativ cu ecranele de 12.3 inch disponibile pe modelele recente ale producătorului.

Primul monovolum premium din lume, așa cum îl cataloghează Mercedes-Benz, iese în evidență în special prin intermediul platformei tehnice.

Astfel, locul unității diesel de 2.0 litri volum a fost ocupat de un motor electric montat pe puntea față care generează 150 kW, sau echivalentul a 204 cai putere, în timp ce cuplul maxim este de 362 Nm. Viteza maximă menționată de producător este de 160 km/h.

Totodată, Mercedes-Benz EQV este echipat cu un acumulator de 100 kWh care oferă o capacitate netă de 90 kWh. Autonomia oficială indicată de producător numără 405 kilometri, însă cei de la Mercedes-Benz menționează că această valoare este provizorie și poate suferi modificări până la lansarea efectivă pe piață.

Bateria suportă viteze de încărcare de până la 11 kW în cazul alimentării cu curent alternativ și de până la 110 kW în cazul utilizării unor stații de încărcare rapidă cu curent continuu.

La moment, Mercedes-Benz nu a oferit detalii despre disponibilitatea lui EQV sau prețurile de comercializare.

NICIUN COMENTARIU