S-Class interior W223, 2021 model year, display

Nu știu cum va arăta versiunea de producție și cum va fi primită de fanii mărcii, or chiar clienții fideli S-Class, dar ceea ce vedem acum, nu îmi pare foarte convingător.

Cu regret, dar designerii noului S-Class au mers pe ideea de a oferi pasagerilor un imens display central, poziționat vertical, unde să înghesuie toate funcțiile și opțiunile sistemului de infotainment, navigație, climatizor (încă nu e confirmat) și multe altele. Au renunțat la tot ce poate să bucure ochiul, cu forme voluptoase, butoane din aluminiu și inserții din lemn, în schimbul unui mare-mare display.

Desigur că nu toți vor împărtăși aceeași părere, dar este cumva regretabil că se merge pe varianta ”ieftină” de proiectare a unui interior auto și limuzinele de lux se transformă încet într-un fel de Tesla cu finisaje interioare puțin mai calitative.

Afară de asta, vine și designul controversat, pe care mulți l-au asimilat cu producția coreenilor de la Hyundai. Ceea ce nu se reflectă în imagini sunt îmbunătățirile care cu siguranță vor bucura viitorii proprietari de S-Class.

Inginerii au folosit masiv aliaj de aluminiu și fibră de carbon, ceea ce le-a permis să reducă masa totală a limuzinei, prin urmare va fi ”afectată” și manevrabilitatea mașinii, dinamica, confortul. Noul design aduce și mai mult spațiu interior pentru pasagerii din spate, lucru care cu siguranță va fi apreciat.

Se vorbește deasemenea despre o sumedenie de tehnologii noi cu care S-Class va debuta pe noua platformă, printre care suspensie similară cu a lui A8, care modifică poziția caroseriei în caz de accident, sistem de condus autonom de generația a 4-a (dacă va permite legislația), dar și o surpriză. Toate versiunile pe benzină sau diesel vor fi electrificate, având integrat un motor electric de 48V.

Vârful de gamă va rămâne motorul V12 despre care noul boss Daimler, a confirmat că l-au salvat de la moarte.

NICIUN COMENTARIU