Numele Defender, asociat cu Land Rover, ar trebui să trezească în mințile oricărui automobilist pasionat, asocierile cu teren accidentat, noroi, pietriș, aventuri sau cel puțin savană.

Acest vehicul de teren al englezilor, și-a câștigat popularitate anume astfel, fiind practic imbatabil în off-road. A cunoscut o serie de modificări și versiuni de caroserie, fiind un vehicul universal, bun la toate și cu o capacitate de trecere de invidiat. Astăzi însă, la aproape 40 de ani de la primul model asamblat, vine timpul pentru o nouă generație.

Succesorul lui Defender, a fost spionat deja pe circuitul de la Nurburgring și din ce puteți vedea, nu e nici urmă de off-road, este asfalt curat. Noul Defender a preluat de la vechiul model doar numele, nici vorbă de cadru rigid, punți solide sau gardă la sol. Din off-road, Defender a ajuns direct on road iar mediul în care este invitat să se afirme este asfaltul de oraș.

Așadar, Land Rover va avea încă un SUV în gama sa de modele, alături de Evoque, Discovery Sport, Discovery, Range Rover, Velar și altele, adaptate pentru condițiile urbane și cu ușoare posibilități de escapade pe drumuri de țară.

NICIUN COMENTARIU