Opel Corsa este un hatchback compact care a debutat pentru prima dată în anul în anul 1982, atunci când instant a cucerit piața auto din Europa. Acesta se prezenta ca un automobil de dimensiuni mici, cu motorizări econome și un design modern.

Acum, după 37 de ani de la prima sa apariție, apare noua generație a modelului Corsa, cea care are misiunea de a reanima brandul german, aflat de o bună perioadă de timp în criză. Noua generație Opel Corsa, programată pentru lansarea oficială în cursul zilei de 4 iunie, a apărut recent pe internet într-o serie de imagini, care ne permit să analizăm modelul de clasă mică în detalii.

În fotografiile care au fost publicate pe forumul de pasionați auto Worldscoop, apare doar versiunea electrică eCorsa. Aceasta la fel va fi lansată pe 4 iunie, iar producătorul promite că prețul pentru EV-ul compact va fi foarte atractiv.

„În data de 4 iunie, noul Corsa celebrează premiera mondială. Mașina noastră cu cele mai mari vânzări nu va fi doar cel mai ușor model din clasa sa, dar va putea fi comandată și într-o versiune electrică chiar de la început, la un preț atractiv. Nu vă pot spune mai multe”, a declarat în urmă cu câteva zile Michael Lohscheller, CEO-ul Opel.

La capitolul design, observăm partea frontală care împrumută o serie de elemente de pe SUV-urile din gama Opel, în timp ce partea posterioară ne amintește de actualul model Astra. Până în acest moment se cunoaște doar că, noua generație Corsa va putea fi comandată cu lumini inteligente IntelliLux LED Matrix și stopuri cu tehnologia LED, iar masa totală a celei mai ușoare versiuni va fi de doar 980 de kilograme!

La interior, ingineri Opel au pregătit un instrumentar digital de bord și un ecran central de dimensiuni generoase.

Noua generație a lui Opel Corsa a fost dezvolată pe platforma CMP (Common Modular Platform) a grupului PSA Peugeot-Citroen și, cel mai probabil, va prelua motorizările introduse recent pe noua generație Peugeot 208. Micul model francez folosește unități pe benzină de 1.2 litri volum, care generează puteri cuprinse între 75 CP și 130 CP, sau o motorizare diesel de 1.5 litri de 100 de cai putere.

În ceea ce privește versiunea electrică eCorsa, aceasta ar urma să împrumute caracteristicile lui Peugeot e-208. Modelul electric dezvoltat de francezi are un motor care dezvoltă 136 CP și 260 Nm, fiind alimentat de un acumulator cu o capacitate de 50 kWh. În cazul lui e-208, energia acumulată în baterii este suficientă pentru o autonomie de 340 de kilometri calculată conform ciclului WLTP!

NICIUN COMENTARIU