Totul a început cu BMW X6, iar după ce și Mercedes-Benz a intrat pe segmentul Sport Activity Coupe, a urmat o adevărată explozie de oferte, cu Audi, VW, Skoda și iată că și Porsche.

De fapt, tot grupul VAG a primit ordin de la conducere să introducă pe piață câte un rival pentru X6 și GLE Coupe. Primul, a fost Audi Q8, Volkswagen este abia la etapa de prototip nerecunoscut, Skoda la fel a prezentat modelul Kodiaq GT, a rămas doar Porsche să se ”expună”, având în vedere că până și Renault a răspuns la apel cu Arkana.

Nu am menționat Lamborghini Urus pentru că nu este chiar o mașină accesibilă, însă pentru cine își dorește mai multă sportivitate la un preț nu foarte exagerat, Cayenne S Coupe ar putea fi o variantă de luat în calcul.

Pus în mișcare de un motor V6 de 2.9 litri, twin-turbo, Coupe-ul SUV din Stuttgart te poate surprinde cu 440 PS (434 CP) și 550 Nm de cuplu motor. Unitatea pe benzină este cuplată la cutia automată cu opt rapoarte ce transmite toată puterea către sistemul de tracțiune integrală.

Sprintul de la zero la prima sută este astfel realizat în 5.0 secunde, iar viteza maximă se plafonează la 263 km/h. Performanțele mașinii vin la pachet cu jante de 20 de inch, Sport Chrono Package, Park Assist, sistem de direcție ajustabil în funcție de viteză Power Steering Plus și Porsche Active Suspension Management system.

Pentru cine își dorește mai mult poate opta pentru Lightweight Sport Packages, unde vor găsi jante de 22 de inch, mai multă fibră de carbon, tapițerie Houndstooth și un timp de accelerație mai bun cu 0.1 secunde, asta dacă bifați cam tot ce găsiți în lista celor trei pachete Lightweight.

NICIUN COMENTARIU