Tesla Model Y livrate clienților prezintă deja probleme. Caroserie vopsită prost și software cu bube

286

Cum ar fi să îți primești mașina iar la scurt timp să o și întorci în service pentru a rezolva problemele care aparent, nici măcar nu trebuia să le întâmpini?

Acest sentiment le este binecunoscut acum mai multor cetățeni ai SUA, care au stat cu sufletul la gură pentru a-și lua noua mașină, Tesla Model Y. Iată încă un ”fericit proprietar” al EV-ului american ce și-a dus mașina la service după numai 36 de mile! Chicago Auto Pros, un atelier din SUA care a văzut multe Model S, Model X cu probleme grave la nivel de finisare exterior, are acum în garaj un Model Y cu defecte similare.

Se pare că cineva la controlul calității, înainte de livrare, are grave probleme cu somnul, din moment ce brandul lui Elon Musk se luptă cu aceeași bubă, ani la rând: mașinile sunt de departe impecabile.

Praf sub vopsea, urme de hârtie abrazivă, elemente decolorate, zgârieturi sunt doar câteva dintre cele mai frecvente imperfecțiuni găsite, iar unele elemente pot necesita chiar și revopsire totală, dacă noul proprietar este mai pretențios.

Totodată, există plângeri și pe softwareul mașinii, însă up update prin wi-fi rezolvă situația, ceea ce nu poți face însă, în cazul vopselei pe caroserie.

NICIUN COMENTARIU