La sfârșitul săptămânii trecute publicul larg a fost șocat de o știre absolut neașteptată! Un prototip Tesla S a doborât recordul noului Porsche Taycan înregistrat pe circuitul Nurburgring!

Din momentul când Tesla și-a propus să depășească recordul stabilit de Taycan pe circuitul de la Nurburgring pentru cel mai rapid sedan electric, americani au fost implicați în mai multe controverse care vizează acest subiect.

Petru început, CEO-ul Elon Musk a anunțat că testele de pe Nurburgring se vor petrece cu un Model S Plaid, versiune ce va debuta pe piață abia pe parcursul anului 2020, fără ca să ofere careva detalii tehnice.

Vineri, 20 septembrie, pe rețeaua de socializare Twitter a apărut o imagine cu un Model S care a suferit o defecțiune pe circuitul Nurburgring și aștepta să fie tractat.

În acest moment nu se cunosc detalii depre defețiunea apărută, în condițiile în care Tesla nu oferă declarații despre aceasta. La scurt timp după această postare, reprezentanții Tesla au scris că estimează un timp de parcurgere a circuitului cuprins între 7 minute 20 de secunde și 7 minute 5 secunde.

„Datele de la testele noastre de pe circuit indică faptul că Model S Plaid poate obține 7:20 la Nurburgring. Cu ceva îmbunătățiri, ar putea fi posibil un timp de 7:05 când Model S va reveni pe circuit luna viitoare”, menționează contul Tesla de pe Twitter.

Până la urmă, timpul înregistrat de Tesla Model S echipat cu trei motoare Plaid a fost de 7 minute și 23 de secunde, adică cu 19 secunde mai rapid decât timpul lui Taycan!

Recordul stabilit de Porsche Taycan este de 7 minute și 42 de secunde, însă și producătorul german are un as în mânecă. Recordul a fost stabilit cu versiunea medie Taycan Turbo, care oferă un maxim de 680 de cai putere atunci când este activată funcția Launch Control, iar modul Overboost intervine. Versiunea de top Taycan Turbo S poate oferi însă până la 761 de cai putere, cu un timp de 2.8 secunde pentru accelerația de la 0 la 100 km/h și de 9.8 secunde de la 0 la 200 km/h.

NICIUN COMENTARIU