Toyota Corolla Trek – o alternativă pentru Active, Scout, Alltrack, Allroad și alte crossovere?

172

Toyota Corolla Trek este cel mai nou răspuns la crossoverele care au invadat piața. Nu ne referim la SUV-uri și SUV-ulețe, ci la crossovere, un pic mai înalte decât restul mașini și un pic mai bine pregătite drumuri proaste.

La modă sunt crossoverele. Gata! Mașinile în varianta de caroserie break/universal/touring încet-încet, dispar de pe lista preferințelor clienților. Iar pentru a le spori atractivitatea și latura practică și pentru a le prelungi viața au fost inventate noi și noi versiuni de echipare.

Fie că le numești Scout (Skoda), Allrad (Mercedes), Alltrack (VW), Allroad (Audi), Cross Country (Volvo), Active (Ford Focus), toate aceste mașini au în comun cel puțin două lucruri: garda la sol mărită și un pachet adițional de elemente de exterior, fabricate din plastic și care au rolul de ”protecție”. Nu știm de la ce exact te protejează și cum, dar e important să știi că le ai.

Și iată că Toyota, după lansarea noii generații Corolla, a scos pe piață propria versiune a unui astfel de automobil. Nu e un vehicul de teren accidentat, ci mai degrabă un crossover, cu care să mergi în sat, de Paști. Și desigur că rețeta generală este respectată și aplicată întocmai. Garda la sol un pic mai mare (20 mm) și acele plasticuri pe aripi, barele de protecție și poate un scut motor, încă nu sunt disponibile toate detaliile tehnice.

Vorbind despre nemți, în general este prezent și sistemul de tracțiune integrală, însă nu și pe Toyota. Aici modificările sunt ceva mai ușoare, limitate la nivel vizual. Proiectore anti-ceață LED, grila radiatorului de tip fagure, jantele R17, barele de protecție, și plasticul negru mat, sunt câteva dintre ele.

Pachetul Toyota Safety Sense este inclus și înglobează sisteme ca Traffic Sign Recognition, Lane Trace Assist, Pre-Collision Safety cu funcție de detecție a pietonilor și bicicliștilor, atăt pe timp de noapte căt și ziua, Adaptive Cruise Control cu Start/Stop sau asistent de fazălungă.

Trei motorizări vor fi disponibile. Unitatea de 1.2 litri turbo, un 1.8 aspirat natural sau hybridul de 2.0 litri.

NICIUN COMENTARIU