Volkswagen a anunțat recent că va prezenta un nou logo în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din luna septembrie. Constructorul german spune că nevoia de o nouă identitate vizuală a brandului vine ca urmare a scandalului Dieselgate, cel ce a convins compania să-și schimbe radical strategia prin construirea unei flote de vehicule electrice.

La moment, nemții nu oferă nici o imagine cu noul logo, însă menționează că acesta va deveni ”mai tânăr, mai digital și mai modern”.

Volkswagen va renunța la efectul 3D al celor două litere V și W din componența logo-ului în favoarea unui design bidimensional sau „flat”.

Literele V și W vor fi integrate în continuare într-un cerc, însă nu vor mai fi lipite. Pe modelele constructorului, logo-ul va fi alb pe un background negru, în timp ce viitoarele modele de performanță GTI vor avea o versiune roșie a logo-ului.

„Actualul logo a devenit greu, într-un fel imobil, în special în era digitală de astăzi. Noul logo a fost redus la componentele esențiale. Este plat, deschis, plin de contrast și ușor de perceput”, explică Jochen Sengpiehl, directorul de marketing al Volkswagen.

Noul logo a primit numele „noul Volkswagen” și a fost dezvoltat de o echipă internă a celor de la Volkswagen pe parcursul ultimelor trei ani. Logo-ul va fi dezvăluit simultan cu prezentarea oficială a hatchback-ului electric ID.3. Cu toate acestea, Volkswagen a anunțat că primul model care va purta noul logo va fi noua generație Golf, care va fi prezentată în luna octombrie și care va fi disponibilă pentru achiziție până la sfârșitul acestui an.

NICIUN COMENTARIU