Au trecut mai bine de 18 ani de când Hamann a șocat comunitatea entuziaștilor auto cu un Seria 3 absolut special, la orice capitol!

Era mai puternic decât un M3, suna mult mai agresiv, avea dublu numărul de cilindri și ieșea în evidență nu doar cu pachetul aerodinamic, dar și datorită felului în care se deschideau ușile.

Pe vremurile când performanțele aveau miros de benzină, iar adrenalina în sânge era livrată de sunetul motorului, competiția între casele de tuning era cel mai frumos ”meci„ de urmărit. Tot atunci Hamann a decis să pună la treabă toți mușchii pentru a crea un rival pentru M3 și un sportcar de stradă, care să bage în sperieți chiar și nume notorii precum Ferrari sau Lamborghini.

Proiectul, numit Laguna Seca II, avea la bază caroseria unui M3 E46 combinată cu motorul V12 de pe un 750i. Unitatea pe benzină a fost modificată iar volumul a crescut de la 5.4 litri la 6.1 și era capabilă să producă 480 de cai putere.

Accelerația de la zero la prima sută la oră dura numai 4.2 secunde, un timp record având în vedere anii în care a fost construit dar și faptul că toată puterea era livrată exclusiv punții spate.

De la zero la 200 kmh, Laguna Seca II ajungea în 13.8 secunde iar viteza maximă de care era capabil ajungea la 312kmh.

Și prețul era șocant, nu doar performanțele. În jur de 500.000 mărci costa acest supercar killer.

NICIUN COMENTARIU