Chevrolet Corvette este fără îndoială unul dintre cele mai legendare modele construite vreodată de industria auto americană. Cea de-a treia generație a muscle car-ului a debutat în anul 1968, iar de-a lungul timpului a devenit un automobil care cu siguranță se diferențiază din mulțime.

La proiectarea lui Corvette C3, designerii Chevrolet și-au dat frâu liber imaginației și au mizat pe forme voluptoase, unghiuri drepte și aripi față proeminente. Un design care a trecut testul timpului și este apreciat la justa valoare.

În imaginile de mai jos vedem un veridic Corvette C3, care a fost modificat pentru a participa la diverse competiții auto de peste Ocean. Însă nu despre exterior vrem să vă relatăm acum. Designul a fost modificat conform canoanelor autosportului, unde farurile escamotabile au fost înlocuite cu unele obișnuite, jantele alese sunt de o lățime impunătoare, iar la interior a fost instalată o cușcă de protecție.

Lucrul cel mai curios și care te va șoca, vizează spațiul de sub capotă. Acolo unde găsim un propulsor de proveniență bavareză.

Desigur că te așteptai la un V8 care să-și demonstreze brutalitatea și sutele de cai putere. Totuși stăpânul acestui Corvette a decis să se diferențieze de mulțime și a ales o formulă inedită, care implică un motor marca BMW cu șase cilindri în linie. Mai exact, este vorba despre un S52B32, care în mod normal se regăsește pe legendarul M3 în caroseria E36, pregătit pentru piața din SUA și Canada.

Nu cunoaștem dacă motorul bavarez a fost modificat și forțat să dezvolte sute de cai, dar cunoaștem că din uzină acesta este capabil să dezvolte 240 CP și 320 Nm.

Există și o explicație pentru această combinație uimitoare. Cei care au pregătit acest bolid, ar fi primit Corvette-ul gratis și cum aveau un motor de M3 în atelier, s-au gândit să construiască un astfel de Frankenstein.

NICIUN COMENTARIU