Cei mai familiarizați cu tuningul auto, știu că este foarte dificil să vinzi o mașină modificată. Chiar dacă ai băgat bani mulți scoți înapoi foarte puțini. Însă există și partea bună a lucrurilor.

De exemplu, poți procura o mașină deja preparată, modificată, adaptată și gata de scos la plimbare pentru o sumă mult mai mică decât ar fi costat să o faci de unul singur. Este poate cazul și acestui BMW E30 din România, scos la vânzare pentru o sumă de 15.000 de euro.

Dacă la prima vedere îți poate părea scump, află că mașina este complet restaurată, asta însemnând dezasamblarea completă, sudarea și prelucrarea caroseriei, revopsire, etc. Tot aici se pune în calcul și bodykit-ul Pandem, care ascunde jantele masive (pentru acest model) de 18 inch Japan Racing.

Partea estetică, e bine, dar nici performanțele nu sunt de neglijat. Motorul în șase cilindri a fost modificat iar acum este turbo-aspirat și pune pe roțile din spate în jur de 500 de cai putere, verificați la standul Dyno.

Lista de bunătățuri de fapt este foarte lungă, noi am selectat doar câteva dintre ele și le-am postat mai jos. Suntem curioși câți dintre cititorii noștri ar opta pentru un astfel de automobil de weekend, sau poate aveți o alternativă mai bună! Așteptăm comentariul tău.

Motor

500cp-fisa dyno,
Garnitura Cometic,
prezoane ARP 2000,
injectoare Bosch 440,
walbro 255lph,
conducte refacute,
turbo gt35,
wastegate tial 44mm,
blow off HKS ssqv.
Toate garniturile, simeringurile, cuzineti si segmenti noi, motor curat, nu prezinta scurgeri de ulei sau alte probleme ascunse.

Transmisie

Transmisie- cutie zf de pe e36,
cardan de e36 2.8,
Diferențial blocant 188mm proaspat reconditionat,
verificat rulmentii, schimbat discurile de ambreiaj si adaugt inca unul marind raportul de blocare,
planetare groase de 2.4d,

Suspensie BC Racing,
toate bucsile poliuretan si aluminiu/poliuretan.

Interior

Scaune sport retapitate alcatara,
fete de usi alcantara,
ceasurile aftermarket in suport de carbon,
manere usi carbon,
centuri in 4 puncte Takata.
Rollcage by SylGarage Bucuresti din oala in oala.

Sistem frânare

Discuri de frina 320mm cu etrieri de 850i pe fata si stock pe spate.
Jante pe 18 JapanRacing cu semislick-uri pe fata 225/40/18 Yokohama si gume normale pe spate, Pirelli 285/35/18 ( am avut in trecut si 315/30/18 dar fiind urs si eu si masina s-au consumat).

Mașina a parcurs sfertul de milă în 11.0 secunde.

NICIUN COMENTARIU